Ik heb een 2017 en de mijne doet hetzelfde. Toen ik hem voor het eerst kreeg, vulde ik de koelvloeistof bij en de dop was heel gemakkelijk om eraf en erop te draaien. Na mijn eerste olieverversing met het dek eraf (20 uur) haalde ik de dop eraf en het was een hel om hem er weer op te krijgen. Sindsdien lekt er koelvloeistof. Ik dacht dat het misschien de waterpomppakking of de oliekoeler was, zoals andere mensen problemen mee hebben gehad, maar ik heb vandaag bevestigd dat het uit de overloop lekt. Ik stopte een reepje papieren handdoek in de overloopbuis en na ongeveer 20 minuten controleerde ik de slang en de papieren handdoek was doorweekt met koelvloeistof. Hij is niet overvol, ik denk dat het komt door een slechte afdichting tussen het reservoir en de dop. Meer merkbaar bij tail stands, maar zelfs bij licht spelen verlies ik wat. Ik haalde de afdekking eraf tijdens mijn rit om te controleren of hij niet te veel uitzette. Ik denk dat er iets krom is getrokken, ofwel de dop ofwel het reservoir, en dat hij niet goed afdicht.