Mam 2017 i u mnie dzieje się to samo. Kiedy go dostałem, uzupełniłem płyn chłodniczy i korek był dziecinnie prosty do zdjęcia i założenia. Po mojej pierwszej wymianie oleju z zdjętym pokładem (20 godzin) zdjąłem korek i jego ponowne założenie było piekłem. Od tego czasu cieknie mi płyn chłodniczy. Myślałem, że to może uszczelka pompy wody lub chłodnica oleju, jak u innych osób, które miały z tym problemy, ale dzisiaj potwierdziłem, że wycieka z przelewu. Włożyłem pasek ręcznika papierowego do rury przelewowej i po około 20 minutach sprawdziłem wąż, a ręcznik papierowy był nasączony płynem chłodniczym. Nie jest przepełniony, uważam, że to z powodu złego uszczelnienia między zbiornikiem a korkiem. Bardziej zauważalne podczas robienia tail standów, ale nawet podczas lekkiej zabawy trochę tracę. Zdjąłem pokrywę podczas jazdy, żeby sprawdzić i upewnić się, że za bardzo się nie rozszerza. Myślę, że coś się wypaczyło, albo korek, albo zbiornik i nie uszczelnia prawidłowo.